Legile lui Murphy - Legile Programarii Calculatoarelor

Legile lui Murphy - Legile Programarii Calculatoarelor

- Sa gresesti este uman, dar ca sa zapacesti de tot lucrurile ai nevoie de un calculator.
- Un program de calcul face ceea ce ii ceri, nu ceea ce ai vrea tu sa-ti faca.


- Valoarea unui program este direct proportionala cu greutatea listingului.
- Complexitatea unui program va creste pina va depasi capacitatea de intelegere a operatorului care trebuie sa lucreze cu el.
- Descoperirea unei erori intr-un program de calcul se face abia dupa ce programul a fost folosit citeva luni de zile.
- Orice program de calcul ajuns in fata de rulare este depasit.
- Orice program de calcul costa mai mult si necesita mai mult timp decit s-a considerat initial.
- Daca un program este util, va trebui schimbat. Daca nu mai este util va trebui sa fie justificat.
- Orice program se va extinde pentru a ocupa intreaga memorie disponibila a calculatorului.
- Daca pentru introducerea corecta a datelor in calculator s-au prevazut o serie de teste, se va gasi un idiot ingenios care va descoperi o metoda de a introduce si date gresite.
- Daca ai gasit doua erori intr-un program, caut-o si pe a treia.
- Calculatoarele pot gresi, dar oamenii gresesc si mai mult.
- Dupa ce eroarea gasita a fost corectata, se va constata ca de fapt nu a fost nici o eroare.
- Orice sistem care depinde de fiabilitatea umana este nefiabil.
- Erorile nedetectabile se prezinta intr-o infinitate de forme, pe cind cele detectabile sint prin definitie in numar finit.